Eş Başkan İnan'dan Öğrencilere Net Mesaj: "Her Çocuk Geleceğimizdir
Eş Başkan İnan'dan Öğrencilere Net Mesaj: 'Her Çocuk Geleceğimizdir...
Viranşehir Belediye Eş Başkanı Serhat Dicle İnan, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne alan öğrenciler için dikkat çeken bir kutlama mesajı yayımladı.
Eş Başkan İnan, öğrencilerin sadece akademik başarılarının değil, iyi birey olarak yetişmelerinin de büyük önem taşıdığını vurguladı.
Karne heyecanı yaşayan tüm öğrencileri tebrik eden İnan, "Bugün emeklerin karşılığını aldığınız, sevinç ve heyecanı bir arada yaşadığınız özel bir gün.
Karnelerinizdeki notlar ne olursa olsun, sizlerin gösterdiği çaba ve kurduğunuz hayaller her şeyden daha değerlidir. Unutmayın; başarı, vazgeçmeden çalışmaya devam edenlerin yol arkadaşıdır." ifadelerini kullandı.
Öğretmenlere ve velilere de teşekkür eden İnan, "Çocuklarımızın geleceği için büyük özveri gösteren öğretmenlerimize ve onları her koşulda destekleyen ailelerimize şükranlarımı sunuyorum. Hep birlikte daha aydınlık bir geleceği inşa edeceğiz." dedi.
Mesajının sonunda öğrencilere seslenen Eş Başkan İnan, "Yaz tatilinizi dinlenerek, kitap okuyarak, doğayı keşfederek ve sevdiklerinizle kaliteli zaman geçirerek değerlendirin. Yeni eğitim-öğretim yılında sağlık, umut ve başarıyla yeniden buluşmayı diliyorum. Karne sevinci yaşayan tüm öğrencilerimizi gönülden kutluyorum." ifadelerine yer verdi.